Voor het bedrijf Infozorg in Oosterbeek ben ik drie maanden als freelance marketeer aan de slag geweest voor de marketingcommunicatie van een zeer complex product. Eigenlijk moet ik dienst zeggen, want Saar is een online tool om informatie- en procesmanagement makkelijker te maken. Een Software as a Service (SaaS) oplossing dus.
De promotie van Saar is in eerste instantie vormgegeven met een strategisch marketingplan. Vervolgens zijn er diverse operationele taken direct uitgevoerd: webredactie, adwordscampagne, leadgeneratie / funnel en nieuwsbrieven, of uitbesteed: vormgeving en videoproductie. De promotie stond nog in de steigers terwijl de eerste leads al binnenkwamen. Inmiddels is Infozorg een vaste klant en worden ook marketingcommunicatiewerkzaamheden voor diverse andere diensten opgepakt naast een marketingstrategie voor de gehele organisatie.
Ervaring met:
- Marktonderzoek en analytics
- Strategie en positionering
- Het CMS iProx van InfoProjects
- Webredactie SEO en SEA
- Briefing video